Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Λαζάνια με κοτόπουλο και πιπεριές





Τα λαζάνια είναι ένα από τα αγαπημένα μας φαγάκια που το φτιάχνω σε πολλές παραλλαγές. Μία από αυτές, χωρίς πολλά υλικά είναι το κοτόπουλο και οι πιπεριές. Τυλίγονται μέσα σε μία ωραιότατη, βελούδινη μπεσαμέλ και σε λίγη ώρα έχουμε ένα λαχταριστό φαγάκι να το απολαύσουμε όλοι μαζί!


Υλικά για μεγάλο πυρέξ

Λαζάνια όσα χωράει το ταψί σε 3 στρώσεις
(μου πήρε περίπου η κάθε στρώση 4-5 φύλλα)

2 στήθη κοτόπουλο κομμένο σε κυβάκια
ή 1 φιλέτο γαλοπούλας επίσης κομμένο
2-3 πιπεριές πολύχρωμες σε κυβάκια
1/2 φλ. ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι, μοσχοκάρυδο

Για την μπεσαμέλ

1 φλ. βούτυρο 
1 φλ. αλεύρι
1 λίτρο γάλα
αλάτι, πιπέρι
1 πρέζα μοσχοκάρυδο

για το πασπάλισμα τυράκια κίτρινα περίπου 1 φλ.



Εκτέλεση

Σοτάρουμε στο ελαιόλαδο το κοτόπουλο καλά, ρίχνουμε και τις πιπεριές και αφήνουμε να σοταρισθούν και αυτές και να ενωθούν τα αρώματα για 10 λεπτά περίπου. Αλατοπιπερώνουμε και πασπαλίζουμε με λίγο μοσχοκάρυδο. Αν θέλουμε στο μείγμα μας προσθέτουμε και κρεμμυδάκι ή σκόρδο να σοταρισθεί και αυτό αλλά εγώ δεν έβαλα καθόλου.  Αφήνουμε στην άκρη.  




Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ μας λιώνοντας το βούτυρο και καβουρδίζοντας μέσα σε αυτό το αλεύρι. 
Προσθέτουμε το γάλα, αλατοπιπερώνουμε λίγο, προσθέτουμε το μοσχοκάρυδο και ανακατεύοντας συνεχώς φτιάχνουμε μία όχι σφιχτή μπεσαμέλ. Την αποσύρουμε από τη φωτιά μόλις αρχίσει να πήζει γιατί τη θέλουμε αραιή σαν σάλτσα περίπου.

Ρίχνουμε λίγη μπεσαμέλ στο  ελαφρά βουτυρωμένο πυρέξ, βάζουμε την πρώτη στρώση λαζάνια και μετά ανακατεύουμε μέσα στην μπεσαμέλ όλο το μείγμα του κοτόπουλου καλά.

Απλώνουμε πάνω από τα λαζάνια μας το 1/3 της ποσότητας της κρέμας, ξανά στρώνουμε λαζάνια, ξαναρίχνουμε  κρέμα και τελειώνουμε με λαζάνια και κρέμα. Πάνω από την τελευταία στρώση πασπαλίζουμε λίγα τυράκια της αρεσκείας μας, σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο προσεκτικά και ψήνουμε στο φούρνο για 30 λεπτά στους 170 βαθμούς και αφού ξεσκεπάσουμε το ταψί μας συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 10 λεπτά να πάρει χρώμα το φαγητό μας.




Καλή όρεξη και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε όλοι!




 


7 σχόλια:

  1. Ευτυχώς μόλις είχα φάει γιατί η συνταγή σου είναι λαχταριστή. Θα την φτιάξω την Τρίτη (ημέρα κοτόπουλου). Πές μου σε παρακαλώ, τα λαζάνια τα βράζεις ? Εγώ τα βράζω αλλά κατακαίγομαι για να τα απλώσω και να μη χαλάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νταίζη μου μέχρι στιγμής δεν τα έχω βράσει, με τη μπεσαμέλ βράζουν έτσι κι αλλιώς. Είναι περιττό νομίζω να μπεις σε τέτοια διαδικασία.Απλά θα φροντίσεις να κρατήσεις -λίγο- αραιή την μπεσαμέλ σου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Φοβερό το πιάτο σου Έφη μου!!! Πολύ το λιμπίστικα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός ο τίτλος μου αρέσει πολύ και είμαι σίγουρη ότι η συνταγή σου θα μου αρέσει παααάρα πολύ!!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Super to φαγητό! Θα το κάνω μες στην εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!