Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Αλμύρα τσιγαριστή




Αν μου δώσεις επιλογές, σίγουρα δεν θα διαλέξω το κρέας αλλά κάποιο λαχανικό χωρίς όμως να είμαι χορτοφάγος. Απλά δεν με τρελαίνει το κρέας και ειδικά το καλοκαίρι με τόσα τρυφερά, ζουμερά και αγαπημένα σαλατικά και κηπευτικά! 

Αλλο ένα γιαχνιστό σαλατικό σήμερα νηστίσιμο, απλό και γρήγορο!


Υλικά

1 κιλό αλμύρα τρυφερή και καθαρισμένη
4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
1/2 φλ. ελαιόλαδο
χυμός και ξύσμα 1 ακέρωτου λεμονιού
αλάτι και πιπέρι
2 ντομάτες μεγάλες σε καρεδάκια



Εκτέλεση

Η αλμύρα είναι ένα "ευκολάκι" χορταρικό. Δεν θέλει πολλά, πολλά. Πετάς τυχόν ξερά φυλλαράκια, καθαρίζεις από κάτω το κοτσανάκι και το πας μέχρι να βρεις τρυφερό βλαστό. Αυτό είναι όλο. Ακόμα και ζεματισμένη σαν απλή σαλάτα  είναι πολύ ωραία.

Διαλέγουμε τρυφερή αλμύρα ή κρατάμε μόνο το τρυφερό μέρος. Πλένουμε και στραγγίζουμε την αλμύρα.

Σοτάρουμε χωρίς να καεί το σκόρδο και προσθέτουμε μέσα στο λάδι την χοντροκομμένη αλμύρα να μαραθεί καλά για 5-7 λεπτά.

Αλατοπιπερώνουμε και σκορπίζουμε το ξύσμα και το χυμό του λεμονιού να πάει παντού. Πριν αποσύρουμε από τη φωτιά ρίχνουμε την ντομάτα και την μαραίνουμε και αυτή για ένα λεπτό.

Αποσύρουμε και σερβίρουμε.



Καλή όρεξη!

7 σχόλια:

  1. Μου αρεσει πολυ αυτη η σαλατα Εφη. Μου αρεσει η αλμυρα!!! Ωραια η πρωτη φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με την αλμύρα λοιπόν! :)
    Ωραιότατη και στην τσιγαριστή της εκδοχή και μου αρέσει που έχει και το ωφέλιμο και αρωματικό ξύσμα λεμονιού εκτός από τον χυμό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευκολάκι μα και πεντανοστιμάκι!!
    Ώραία σαλατούλα και σ' αυτήν την εκδοχή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tην αλμύρα Εφη μου την εμαθα τωρα τελευταια ειναι ενα πεντανοστιμο χορταρικό..τωρα ειναι ο καιρός του; το εβρισκα στην λαικη τον χειμώνα..δεν ξερω αν εχει ακόμα.. η εκδοχή αυτή με τρελαίνει πεντανοστιμη πρεπει να ειναι και τωρα που δεν τρώμε κρεας ειναι πολυ καλη επιλογη φαγητού και εγώ δεν ειμαι πολύ το κρέατος.....φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλη μου ..ντρέπομαι που το λέω μα..δεν το ξέρω αυτό το χορταρικό..πρώτη φορά το ακούω..ίσως άλλη ονομασία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω, την εχω δοκιμάσει σε ταβερνα και ξετρελαθηκα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε κι εγώ δεν είμαι χορτοφάγος. Αλλά εγώ δεν τρώνε κρέας. Προτιμώ τα φρούτα λαχανικά και ψάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!