Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Φανουρόπιτα της Σπεράντζας Βρανά




Καλημέρα σας! Καλή εβδομάδα!

Αύριο ξημερώνει του Αγίου Φανουρίου και  όπως κάθε χρόνο  φτιάχνουμε φανουρόπιτα!

Στο ποστ αυτό είναι γραμμένο και το απολυτίκιο του Αγίου Φανουρίου.

Ξέρετε πια ότι είμαι ανήσυχη και θέλω να δοκιμάζω συνεχώς νέες συνταγές (η συγκεκριμένη είναι πολύ παλιά και την έχει δώσει η ηθοποιός Σπεράντζα Βρανά στην τηλεόραση οπότε είχε κρατηθεί στα κιτάπια και περίμενε τη σειρά της). Τηλεορασόπληκτη τότε όσον αφορά στις μαγειρικές εκπομπές και κατέγραφα ότι μπορείτε να φανταστείτε....αν ξεσαβουρδιστούν ποτέ όσα έχω να μου τρυπήσετε τη μύτη αν και πασέ...χιχιχιιχι!

Οι περισσότεροι από εσάς την ξέρετε τη συνταγή σίγουρα, αλλά εγώ την παραθέτω δεδομένου ότι το μπλογκ έχει και αρχειακό σκοπό ύπαρξης.

Εν έτει 2013 λοιπόν φτιάχνουμε τη παλιά αυτή συνταγούλα που ομολογουμένως είναι πάρα πολύ καλή!


Υλικά

1 κόκκινη φαρίνα
2 κ. γλ. baking powder

1 φλ. ζάχαρη
1 φλ. νερό
1/2 φλ. ελαιόλαδο
χυμός και ξύσμα 1 ακέρωτου πορτοκαλιού

1/2 φλ. ξανθές και μαύρες σταφίδες
1/2 φλ. καρύδι τριμμένο

κανέλα στο πασπάλισμα του χυλού



Εκτέλεση

Χτυπάμε τα υγρά με τη ζάχααρη και προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά.

Γυρίζουμε το μείγμα σε ελαφρά λαδωμένο ταψί 30 εκατοστών.

Πασπαλίζουμε από πάνω με κανέλα. Εγώ έβαλα κανελογαρίφαλο και στο χυλό μέσα (δεν άντεξα).
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς για 1 ώρα. 

Οταν βγει, αν θέλουμε πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.



Καλή επιτυχία!

3 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ ΕΙΜΑΙ Η ΣΟΦΙΑ (SOFIAMOPY STO FB)
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΜΟΥ ΓΙΟΥ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ...
    ΘΑ ΕΨΑΧΝΑ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ MAIL ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ....
    Ο ΑΓΙΟΣ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΕΣΕΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου, Έφη, με υγεία!
    Την έχω δοκιμάσει κι εγώ αυτή τη συνταγή και γίνεται υπέροχη!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη Έφη μου!!! Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!