Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Τάρτα με καραμελωμένα νεροκρέμμυδα Ζακύνθου, φέτα και κατίκι



Τα φανταστικά, υπέροχα νεροκρέμμυδα Ζακύνθου έκαναν εδώ και δύο εβδομάδες  την εμφάνισή τους σε μεγάλο ΣΜ  και φυσικά τα τιμήσαμε! 




Προσπάθησα με επιτυχία να μη δει την τιμή τους ο Μ. και μου σωριαστεί στο ταμείο (χααχχαχαχ...τα σκασμένα είναι τσιμπημένα για αυτό και παίρνουμε μόνο όσο ακριβώς χρειαζόμαστε, οκ;;;)  και τα έφτιαξα κατευθείαν μία ωραιότατη ταρτούλα που τσακίστηκε αμέσως!


Υλικά (φορμίτσα μακρόστενη για τάρτες)

1 φύλλο σφολιάτας (χρησιμοποίησα το μισό μόνο)

2 νεροκρέμμυδα Ζακύνθου σε λωρίδες
1 κ. σ. ζάχαρη
4 κ. σ. βούτυρο

200 γρ. κατίκι
200 γρ. φέτα
πιπέρι
ρίγανη λίγη



Εκτέλεση

Καραμελώνουμε τα κρεμμύδια σε ένα τηγάνι με λίγο βούτυρο και ζαχαρίτσα και τα γυρίζουμε σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά για περίπου 7 λεπτά να μην έχουν υγρά και να έχουν γλασσαριστεί.

Τα αφήνουμε να σταθούν λίγο, ενώνουμε σε ένα μπωλάκι τα υπόλοιπα υλικά και τα ανακατεύουμε μέσα σε αυτά.

Σε μακρόστενη φόρμα για τάρτες στρώνουμε ένα κομμάτι σφολιάτας (το μισό φύλλο μου πήρε, αν την φτιάξετε σε στρογγυλή ταρτιέρα θα το απλώσετε όλο) και ρίχνουμε τη γέμιση.

Ψήνουμε στους 160 βαθμούς σε αέρα μέχρι να ροδίσει η σφολιάτα και τα υλικά μας.






Καλή όρεξη!

9 σχόλια:

  1. Α, να τα και τα δεύτερα κρεμμύδια της ημέρας!
    Μια εσύ, μια Ειρήνη...μου βάζετε ιδέες για το Σαββατοκύριακο, Μάνα του Λόχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα τα άτιμα! Καλημέρα Πηνελόπη μου! :)

      Διαγραφή
  2. Λουκούμι φαίνεται!!! Τα νεροκρέμμυδα είναι πολύ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετοιμάζομαι κι εγώ για μαγειρέματα με τέτοια κρεμμύδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιά μου,ξελιγώθηκα!Υπέροχη η κρεμμυδοτάρτα σου,Έφη μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφη στέλνουμε κιόλας σε φίλους, ντελίβερι ντε!
    Την τάρτα σου θα την δοκιμάσω ,τώρα με φέτα ή χωρίς θα δείξει
    Φιλάκια πολλά και ξελιγωμένα απο τη λιγούρα που μου έφερε η τάρτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορούμε να κάνουμε την ίδια πίτα με κρεμμύδια Αίγινα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγκεκριμένα κρεμμύδια είναι πολύ γλυκά, κατά προσέγγιση ναι μπορείς, αλλά αυτά έχουν απίστευτη γλύκα. Γενικά μπορείς να κάνεις την ταρτούλα και με απλά κρεμμύδια.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Έφη μου και καλή εβδομάδα!
    Υπέροχη η συνταγή σου. Αν δεν βρω νεροκρέμμυδα θα την κάνω με κανονικά κρεμμύδια. Το κατίκι φανταστικό υλικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!