Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Σαρδέλες γεμιστές



Σήμερα έχουμε ένα ουζομεζεδάκι τέλειο, σαρδέλες γεμιστές!
 
Λίγο μπελαλίδικες ειδικά αν ψαρεύετε και εσείς όπως κι εγώ ακόμα και τα ψιλότερα αγκαθάκια αλλά πεντανόστιμες  και ιδανικές για να μας κάνουν παρεούλα στο μπαλκόνι μας με ουζάκι.
 


 
Υλικά
 
1 κιλό σαρδέλες μεγάλες
 
 
Για τη γέμιση
 
3-4 μεγάλες σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
1/2 μάτσο μαϊντανός ψιλοκομμένος (φυλλαράκια)
1 κ. σ. κάπαρη
2 αβγά χτυπημένα
1 κ. γλ. ρίγανη
χυμός 1 λεμονιού
αλάτι και πιπέρι
 
2 κ. σ. φρυγανιά
1 φλ. αλεύρι γ.ο.χ.
1/2 φλ. ελαιόλαδο
 
 
Επιπλέον για το ταψάκι μας
 
λίγη φρυγανιά και λίγο ελαιόλαδο
ροδέλες λεμονιού


 
 
Εκτέλεση
 
Φιλετάρουμε τις σαρδέλες αλλά δεν τις χωρίζουμε.
 
Σε ένα μπωλάκι ενώνουμε όλα τα υλικά της γέμισης.
 
Αλείφουμε ένα ταψάκι μικρό με ελαιόλαδο και πασπαλίζουμε με λίγη φρυγανιά.
 
Στο φαρδύ μέρος της σαρδέλας μας βάζουμε ένα κουταλάκι γέμιση και ρολάρουμε. Τοποθετούμε στο ταψάκι μας και συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσουμε.
 


 
Απλώνουμε πάνω από κάθε σαρδελίτσα από μία ροδέλα λεμόνι, φρεσκοτριμμένο πιπεράκι και ελάχιστο ελαιόλαδο.
 


 
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς σε αέρα για 30 λεπτά σκεπασμένο με αλουμινόχαρτο. Στα τελευταία 10 λεπτά αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο.
 
Ισως του πηγαίνει στη γέμιση και λίγη ψιλοκομμένη πιπεριά Φλωρίνης, την άλλη φορά θα βάλω.
 


 
Καλή όρεξη!

7 σχόλια:

  1. Αγαπημένο και υγιεινό πιάτο! Μ' αρέσει η σύσταση της γέμισής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα καλά κόπης κτώνται!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία γέμιση τους έβαλες και ετοίμασες μεζεδάκι για τρελές ουζοκαταστάσεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη το γαύρο τον φιλετάρω τις σαρδέλες ακόμη όχι νομίζω ότι είναι δύσκολο. Θα βάλω τη γέμιση σε γαύρο.
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η σύσταση της γέμισης, λόγω του αυγού. Αναμφίβολα θα ήθελα να το φάω αυτό το ορεκτικό μεζεδάκι και είμαι σίγουρη ότι θα μου άρεσε πολύ.
    Και πράγματι είναι φαγητό της υπομονής!! Πολύ διαφορετική η πρότασή σου σήμερα Εφη!! Μ΄αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε τέτοιο φαγάκι να με φωνάζεις Εφάκι! Του ψαριού δεν είμαστε αλλά σε μια σαρδελίτσα τόσο νόστιμη, ποτέ δε λέμε όχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλές δείχνουν! Νιώθω πως έχω βγει ήδη στο μπαλκόνι με το ουζάκι! Και δεν έχω δοκιμάσει να φιλετάρω ποτέ μου ψαράκια ακόμη! Ευκαιρία είναι μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!