Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Πικάντικη μαρμελάδα φράουλας στο φούρνο




Καλημέρα σας!

Σήμερα έχουμε μία ιδιαίτερη (τουλάχιστον για εμένα) μαρμελάδα φράουλα.

Το ιδιαίτερό της εκτός ενός στοιχείου στα υλικά είναι ο τρόπος παρασκευής της γιατί αυτή η μαρμελαδίτσα δεν γίνεται στην κατσαρόλα!

Την φτιάχνουμε στο φούρνο!  Και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι από εδώ και πέρα θα κάνω και τις άλλες μαρμελάδες μου με αυτόν τον τρόπο.
 



 
Υλικά
 
750 γρ. φράουλα
500 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
1 φασόλι βανίλιας
1 αστεροειδής γλυκάνισος
1 κ. σ. καπνιστή πάπρικα
χυμός 1 λεμονιού
 

 
Εκτέλεση
 
Πλένουμε τις φράουλες και τις κόβουμε σε φετούλες.Οπως είναι τις αραδιάζουμε σε ταψάκι (πυρέξ) και ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά. Σχίζουμε το φασόλι της βανίλιας και το ρίχνουμε στο ταψάκι μας και αυτό ολόκληρο.
 


 
Ψήνουμε στου 175 βαθμούς για 1 ώρα και 15 λεπτά ανακατεύοντας τακτικά και ειδικά προς το τέλος για να μην μας κολλήσει.
 
Βγάζουμε από το φούρνο όταν δούμε ότι δεν έχουν μείνει υγρά και γεμίζουμε αποστειρωμένα βαζάκια. Η ποσότητα αυτή είναι για 2,5 βαζάκια μικρά.
 


 
Καλή απόλαυση!

6 σχόλια:

  1. Μου κίνησες την περιέργεια!
    Δεν έχω φτιάξει ποτέ έτσι μαρμελάδα, αλλά νομίζω θα την δοκιμάσω!
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ιδιαιτερος τροπος για να φτιαξεις μαρμελλαδα! Κατι μου λεει οτι ειναι πολυ καλη!
    Καλημερα Εφουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή όπως γνωρίζεις,έχω παραγωγή φράουλας στη βεράντα μου, ( ppp ) θα δοκιμάσω τη μαρμελάδα σου και έτσι...
    Αν μου πετύχει,μπάι μπάι κατσαρόλα...

    φιλιά πολλά πολλά...-:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη δεν έχω δοκιμάσει ποτέ σε φούρνο αν και έχω διαβάσει πολλές προτάσεις, εκείνο που μου κάνει κάτι εδώ είναι η προσθήκη της πάπρικας.
    Θα δοκιμάσω στην επόμενη δόση σήμερα έχει άλλη εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά πολύ ξεχωριστή η spicy μαρμελάδα σου Εφη μου!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο φούρνος μας απαλλάσσει από τα συνεχή ανακατέματα! Αγαπώ τον τρόπο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!