Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Μήλο φιρίκι γλυκό του κουταλιού

 
 
Καλημέρα!
 
Το φιρικάκι είναι ένα από τα επίσης αγαπημένα μας γλυκά του κουταλιού, όλα δηλαδη τα "κουταλιού" τα λατρεύουμε στο σπίτι μας, ας μην κρυβόμαστε γιατί θα μας πάρουν με τις πέτρες!!! 
 
Φέτος το έφτιαξα με τη συνταγή της Χρ. Παραδείση και σας το παραθέτω :
 
Υλικά
 
 
1 κιλό φιρίκια
2 λεμόνια
1 κιλό ζάχαρη
2 1/2 φλ. νερό
 
2 ξύλα κανέλας
3-4 καρφάκια γαρίφαλο
1 αστεροειδής γλυκάνισος
 
αμύγδαλο φιλέ προς το τέλος στο σιρόπι μέσα
 
 
Εκτέλεση
 
 
Καθαρίζουμε τα μήλα και τα τρυπάμε με το εργαλείο για να βγει ο πυρήνας με τα κουκουτσάκια.
 
Τα ρίχνουμε σε λεκάνη με κρύο νερό και το χυμό 1 λεμονιού.
 
Σε κατσαρόλα βράζουμε 1 φλ. ζάχαρη με το νερό, τα κανελόξυλα, γαρίφαλο και τον αστεροειδή γλυκάνισο  και 1 κ. σ. χυμό λεμονιού για 5 λεπτά. Μετά ρίχνουμε τα μήλα μέσα και τα βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια προσθέτουμε όλη την υπόλοιπη ζάχαρη (εγώ δεν την έβαλα όλη, με το μάτι γιατί μου φάνηκε κάμποση και το φιρικάκι είναι έτσι κι αλλιώς γλυκό από μόνο του) και τα αφήνω να βράσουν όλα μαζί για 10 λεπτά.
 
Αφήνουμε το γλυκό να σταθεί και την άλλη μέρα βράζω λίγο ακόμα το γλυκό μέχρι να δέσει το σιρόπι του. Πριν το τέλος του βρασμού προσθέτουμε το χυμό λεμονιού και το αμύγδαλο.
 
*Το σκάλωμά μου με τα μπαχαρικούλια το ξέρετε, κανέλα, γαρίφαλο και αστεροειδής είναι δικές μου προσθήκες γιατί τα λατρεύω, μπορείτε να τα παραλείψετε.
 
 
Καλή απόλαυση!
 


7 σχόλια:

  1. Μμμμμ! Υπέροχο Έφη... γεια στα χέρια σου!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!! Φαίνονται καταπληκτικά, είναι και η εποχή τους, θα το φτιάξω μεθαύριο και θα ξαναπεράσω να σου πω πώς πήγε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη έχω δυο χρόνια να φτιάξω αλλά ένα βαζάκι το φυλάω στο ψυγείο.
    Καλοφάγωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην μου κάνεις τέτοια βρε φιλενάδα μου!!!!!!!!
    Από τα πιο αγαπημένα μου γλυκά το φιρικάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μπορούσα να φάω ένα βαζάκι μόνη μου!
    Πολύ νόστιμο!!! Είσαι χρυσοχέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστεια λες Εφη μου που θα παραλειψουμε τα μπαχαρικα, αυτα απογειωνουν την γευση! Φιρικακι ομολογω οτι δεν εχω φτιαξει μεχρι τωρα, οι αντρες δεν αγαπανε τα γλυκα του κουταλιου, με αποτελεσμα να τα ... ξεπαστρευω μονη μου...
    Τελειο φαινεται, γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με την προσθήκη των μπαχαρικών! Δίνουν απίθανο άρωμα στα γλυκά!
    Υπέροχο το μηλαράκι σου! Και τι ωραία που το στόλισες με τα αμυγδαλάκια! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!