Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Μαρμελάδα κορόμηλο



Καλησπέρα σας!

Σας το έχω πει ότι στον εσωτερικό κήπο του σχολείου μας έχουμε δέντρα, έτσι δεν είναι?

Υπάρχουν δύο τεράστιες κορομηλιές που φτάνουν στον πρώτο όροφο του κτιρίου μας και είναι γεμάτες, υπάρχει μία μεγάλη ροδακινιά και πέρσυ φυτέψαμε και ένα δεντράκι βερυκοκιάς. Να δούμε τι θα κάνει και αυτό!


Θα πάω να κόψω ξανά,  γιατί έγινε από τα φρουτάκια αυτά μία φανταστική γλυκόξινη μαρμελάδα, τέλεια σε γεύση. Αν εσείς βέβαια δεν θέλετε τις γλυκόξινες γεύσεις, μπορείτε να προσθέσετε λίγη παραπάνω ζάχαρη για να ρυθμίσετε όπως θέλετε την γλυκύτητα της μαρμελάδας σας. Εμένα μου φάνηυκε πάρα πολύ καλή, έτσι όπως την έκανα και δεν θα αλλάξω κάτι.

Υλικά

κορόμηλα μικρά
ζάχαρη
2-3 φύλλα αρμπαρόριζας
1 ξύλο κανέλας
χυμός 1 λεμονιού



Εκτέλεση

Πλένουμε καλά τα κορόμηλά μας.

Σε κατσαρόλα με βαρύ πάτο βράζουμε για 10 λεπτά τα φρούτα μας μαζί με 1 φλ. νερό  και τα αποσύρουμε από τη φωτιά.

Μόλις κρυώσουν αρκετά, τα περνάμε σε ένα σουρωτήρι και τα πιέζουμε για να φύγει όλη η σάρκα τους σε κάποιο σκεύος και να μείνουν μόνο τα κουκουτσάκια τους.

Τα κουκούτσια αυτά δεν τα πετάμε. Τα δένουμε σφιχτά σε ένα τούλι και τα ξαναρίχνουμε στην κατσαρόλα με την σάρκα του φρούτου μας.

Μετράμε τη σάρκα του φρούτου και με ίδιο σκεύος μετράμε και την ανάλογη ζάχαρη. Η αναλογία είναι 1:1


Ρίχνουμε τα φυλλαράκια αρμπαρόριζας μέσα στην κατσαρόλα και το ξύλο κανέλας και σιγοβρά΄ζουμε το φρούτο με τη ζάχαρη μέχρι να πήξει η μαρμελάδα μας. Χρειάζεται περίπου μισή ώρα κατά την οποία προσέχουμε και ανακατεύουμε διαρκώς για να μη μας κολλήσει.




Τσεκάρουμε αν έδεσε με το τεστ του λευκού παγωμένου πιάτου. Αν στέκονται οι σταγόνες της μαρμελάδας μας, τότε είμαστε εντάξει. 

Αφήνουμε να κρυώσει και στύβουμε το τούλι με τα κουκούτσια που το πετάμε και γεμίζουμε αποστειρωμένα βάζα.


Είναι πιο κιτρινάκι το χρώμα της, μου έκανε κόλπα η φωτ. μηχανή μου και δεν μπόρεσα να σας τραβήξω καλύτερη φωτό, πάντως δεν πορτοκαλίζει τόσο.

Καλή απόλαυση και καλό Σαββατοκύριακο!

6 σχόλια:

  1. Βλέπω ότι έχεις κάνει πλήρη διατριβή στα κορόμηλα!!
    Σούπερ φαίνεται και η μαρμελαδίτσα, κι εχω μεγάλη περιέργεια για την γεύση της μιας και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τέτοια μαρμελάδα!
    Φιλιά Εφάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα λοχομανούλα,αυτό είναι που λένε και το δάκρυ κορόμηλο!!!Αν και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μαρμελάδα κορόμηλο φαντάζομαι θα είναι πάρα πολύ ωραία.Φιλιά Έφη μου καλό σ/κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη, ωραίο φρουτάκι το κορόμηλο, αλλά δεν κρατάει πολύ καιρό στην αγορά. Καλά που θα το φτιάξουμε μαρμελάδα με την συνταγή σου, να έχουμε τη γεύση και το άρωμά του, όλο τον χρόνο.
    Και το γλυκό κορόμηλο που έφτιαξες πρέπει να έγινε ωραίο, φαίνεται στις φωτογραφίες. Και του χρόνου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου.Η συνταγή σου είναι πολύ καλή.Μήπως μπορείς να μου πεις πόση ποσότητα ζάχαρης χρειάζεται;Δε λες κάτι συγκεκριμένο οπότε αν μπορούσες να μου πεις θα με βοηθούσες πολύ.

    Σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αναφέρω μέσα στην ανάρτηση, η αναλογία είναι ένα προς ένα. Καλό σας απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. Το αναφέρω μέσα στην ανάρτηση, η αναλογία είναι ένα προς ένα. Καλό σας απόγευμα!

      Διαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!