Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Γαλατόπιτα εύκολη χωρίς φύλλο

Καλημερούδια!

Πολύ βροχή και μάλιστα ξαφνικά, μου ανέτρεψε το πρόγραμμα σήμερα...θα περάσει κι αυτό ..που θα πάει...




 Η σημερινή μας πρόταση είναι μια υπέροχη γαλατοπιτούλα στην απλούστερη μορφή της, πανεύκολη και πεντανόστιμη!

Την έφτιαξε η κουμπαρούλα μου την Κυριακή του Πάσχα γιατί την είχε παραγγελιά και επί της ευκαιρίας αποθανάτισα τα τεκταινόμενα...(οχι που θα μου ξέφευγε..χαχαχχα!)

Υλικά (για τη λαμαρίνα του φούρνου)

2 λίτρα γάλα φρέσκο
1 πακέτο σιμιγδάλι ψιλό
4 φλ. ζάχαρη
4 βανίλιες
4 αβγά

κανέλα για το πασπάλισμα

Εκτέλεση

Σε κατσαρόλα ζεσταίνω το γάλα, ρίχνω τη ζάχαρη και την ανακατεύω να λιώσει και προσθέτω το σιμιγδάλι ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να αρχίσει να πήζει. Προσθέτω τις βανίλιες και τα αβγά χτυπημένα και συνεχίζω το ανακάτεμα. Μόλις πήξει ελαφρά το μείγμα μου αποσύρω από την εστία την κατσαρόλα.

 

 
Αδειάζω την κρέμα στη λαδωμένη λαμαρίνα του φούρνου, λαδώνω πολύ λίγο (ελάχιστα) παντού όλη την επιφάνεια της κρέμας και πασπαλίζω με κανελίτσα.
 



Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς σε πάνω-κάτω αντιστάσεις για 1 ώρα περίπου.
 



Τρώγεται και κρύα, αλλά ζεστή είναι απίστευτη!! Αν θέλουμε πασπαλίζουμε από πάνω μόλις βγει με κανελίτσα και άχνη, εγώ την προτιμώ έτσι αλλά και σκέτη είναι πολύ καλή!

Αν θέλουμε την φτιάχνουμε σε μικρό ταψί μειώνοντας στο μισό τα υλικά μας.


Καλή απόλαυση!

9 σχόλια:

  1. Ρε παιδί μου, μα να μην έχω φτιάξει ποτέ, γαλατόπιτα... Έχω φάει όμως και μου αρέσει τρελά, οπότε θέλω 2-3 κομμάτια παρακαλώ!!!!!!!!!!!!
    Καλημέρα Έφη μου, τέλεια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο εύκολη και τόσο μυρωδάτη!
    Θα την φτιάξω, οι κουμπάροι μου κάνουν την άλλη με τα φύλα και μου φαίνεται πολύ δυσκολη!
    χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά!
    Μοσκοβόλησε η πίτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αγαπημένη γαλατόπιτα Εφούλα μου!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφη μου χρόνια πολλά!!!Υπέροχη και εύκολη!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νόστιμη, εύκολη, οικονομική και... τεράστια! Καταγράφεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μοσχομύρισε μέχρι εδώ! Πολύ ωραία η γαλατόπιτα, μπράβο στην κουμπαρούλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!