Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Ινδοκάρυδα


Μεσοβδόμαδα χτύπησε το τηλέφωνο. Η πεθερούλα μου ζήταγε συνταγή για ινδοκάρυδα αλλά πριν την δώσουμε να την τσεκάρουμε πρώτα, έτσι?

Αν σας πω, ότι είναι ένα από τα γλυκάκια που γενικά..δεν, τι θα μου πείτε? Ποτέ δεν το προτίμησα, δεν ξέρω γιατί, δεν έχω πρόβλημα με το ινδοκάρυδο, το βάζω και στα κέηκ και όπου αλλού μου ταιριάζει. Απλά πάντα θα προτιμούσα κάτι άλλο σε σχέση με αυτό το πολύ, πολύ νόστιμο τελικά κερασματάκι!

Η συνταγούλα απλούστατη (της Αργυρούς) αλλά υπόσχομαι και άλλους πειραματισμούς για να συγκρίνουμε...

Υλικά

500 γρ. ινδοκάρυδο τριμμένο
1 ζαχαρούχο γάλα

ινδοκάρυδο για το πασπάλισμα

κερασάκια ζαχαρόπηκτα κομμένα στη μέση (στο ράφι με τα φρουί γλασσέ)

Εκτέλεση

Ακριβώς όπως και με τις χιονόμπαλες της φίλης μας Ελενας (άλλο θεϊκό γλυκό, αλλά φτιάχτε το όταν λείπουν όλοι από το σπίτι για να προλάβετε να πιστέψετε ότι...τα φτιάξατε.χαχααχχα!!!) ζυμώνουμε τα δύο υλικά μαζί και μετά πλάθουμε κουλουράκια κάνοντας μία μικρή λακουβίτσα στη μέση με το δάχτυλό μας για να χωρέσει το κερασάκι.



Θέλει λίγο δουλεματάκι η ζύμη μας γιατί σκάει και ανοίγει εύκολα, οπότε μόλις της δώσουμε το σωστό σχήμα δεν την παιδεύουμε άλλο και την τοποθετούμε σε λαμαρίνα με αντικολλητικό χαρτί.

Βάζουμε το κερασάκι και αν θέλουμε τα ρολάρουμε μέσα στο ινδοκάρυδο που έχουμε χώρια ή πασπαλίζουμε από πάνω λίγο. Εγώ μες τη φούρια το ξέχασα αλλά δεν πειράζει για πρώτη φορά, ε?

Δεν αφήνουμε χώρο μεταξύ τους γιατί δεν φουσκώνουν καθόλου, δεν έχουν υλικό που να τα διογκώνει. Εμένα μου βγήκαν 24 κομμάτια + 3-4 χιονομπαλίτσες που μου έκαναν παραγγελιά τα μικρά μου. 

Ψήνουμε σε προθερασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς για 15 λεπτά και τα βγάζουμε κατευθείαν. Οχι παραπάνω γιατί σφίγγουν πολύ μόλις κρυώσουν.


Εγιναν πεντανόστιμα και το σπίτι μοσχοβόλησε καρύδα!

Καλή σας απόλαυση και καλό Σαββατοκύριακο!

10 σχόλια:

  1. Αν είναι πάλι να φτιάχνω και να μην προλάβω να δοκιμάσω να μου λείπει το ...ινδοκάρυδο. Θα έρθω σπίτι σου που κάνεις και ποσότητα, δε μπορεί κάτι θα προλάβω χαχα. Θυμάσαι τι πανηγύρι είχαμε με τις χιονόμπαλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεχνιέται νομίζεις??? Τι ωραίο γλυκάκι όμως, ε?? Και στο τσακ-μπαμ...που το πας αυτό? Και αυτά έτσι γρήγορα είναι, απλά με νεύριασαν λίγο στο πλάσιμο τους...την άλλη φορά πιο καλά θα τα κάνω! χαχαχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρόλο που λατρεύω την ινδική καρύδα..έχω να τα φτιάξω ,ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια.Καλέ Μάνα μέχρι να τα φτιάξω δώσε 2-3-4-5 στην υποφέρουσα..χαχαχχα φιλιά στον Λόχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τα πολύ αγαπημένα αλλά αφημένα στη λήθη γλυκά δυστυχώς. Καιρός να τα ξαναθυμηθούμε!
    Καλό Σ/Κ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Εφη και εγώ δεν! Αλλά φαινονται τόσο όμορφα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ!! Δεν τα έχω φτιάξει ποτέ, αλλά νομίζω πως ήρθε η ώρα:)
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αλήθεια ότι δεν είναι από τα γλυκά που φτιάχνω αλλά φαίνονται πραγματικά λαχταριστά και μοσχομυρωδάτα!
    Καλό Σ/Κ Εφάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλό, και υπέροχο γλυκάκι! Από τα αγαπημένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λατρευω ινδοκάρυδα!και καθολου τη μουσταλευρια :)
    αυτα εδω είναι πολύ γελαστά,ετσι κερασενια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!