Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Παντζάρι με τζίντζερ γλυκό του κουταλιού



Και η παράκρουση με τα γλυκά του κουταλιού συνεχίζεται! Μάλλον μου ξέφυγε το συγκεκριμένο και δεν σας το έδειξα όταν έπρεπε αλλά ποτέ δεν είναι αργά!

Καταρχάς παντζάρι γλυκό πρωτοείδα εγώ όταν έβαλε η φίλης μας Βασιλική και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως το παντζάρι μπορεί να γίνει γλυκό! Βέβαια, θα μου πείτε, εδώ γίνεται η ελιά και το μανιτάρι, δεν θα γίνει το παντζάρι???

Εψαχνα λοιπόν στο διαδίκτυο να δω τι γίνεται και έπεσα πάνω σε μία συνταγή από το Umami, η οποία μου κέντρισε το ενδιαφέρον γιατί είχε πιπερόριζα!! Αυτό ήταν, βάρεσε καμπανάκι!

Ετσι για να ξέρετε, έχει ιδιαίτερη σπιρτάδα λόγω του τζίντζερ αλλά είναι καταπληκτική συνταγή!

Υλικά

1 κιλό παντζάρια (κεφάλια μόνο βρασμένα) και μετά  κομμένα σε λεπτά κυβάκια
6 ποτήρια ζάχαρη
8 ποτήρια νερό
χυμός 2 λεμονιών
4 ξυλάκια κανέλας
100 γρ. τζίντζερ κομμένο ψιλό σαν σπιρτόξυλο
5 φύλλα αρμπαρόριζα (έγραφε 10 η συνταγή)
2 κ. σ. γλυκόζη (έγραφε 3 κ.σ., μου φάνηκε και εδώ υπερβολή)


Εκτέλεση

Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί στην κατσαρόλα να βράσουν, και μόλις πάρουν βράση προσθέτουμε το βρασμένο παντζάρι και συνεχίζουμε μέχρι να δέσει το γλυκό μας.

Προφανώς κατά τα γραφόμενα στο umami πρέπει να βράσουν και τα λεμόνια μαζί, αλλά μου φάνηκε μεγάλη κουλαμάρα αν και κάτι παρόμοιο αναφέρει και η Βασιλική, οπότε  απλά πρόσθεσα το χυμό τους. Επίσης ανέφερε και φύλλα λουίζας που εγώ δεν είχα, οπότε δεν έβαλα.

Εγινε ένα απίστευτα ωραίο γλυκό που θα το ξαναφτιάξω οπωσδήποτε!

Καλή σας απόλαυση!

11 σχόλια:

  1. Πήρες φόρα ποιος σε πιάνει.
    Για πρώτη φορά το έχω δει στην Εύα myfunkycook.blogspot.com/ κι όλο λέω να το δοκιμάσω αλλά ακόμη!
    Το τζίτζερ πιστεύω ότι του ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ είδα τα παντζάρια στην Βασιλική και όλο λέω να τα φτιάξω και όλο μου τα τρώνε σαλάτα..χαχχαχαχαχα
    Την επομένη που θα βρω αξιόλογα παντζάρια θα πάρω μεγάλη ποσότητα ώστε να μην γίνουν σαλάτα και αυτά(όχι όλα )
    Καλό απόγευμααααααααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη δείχνει υπέροχο και με βάζει σε πειρασμό να το φτιάξω. Δεν είναι πολύ το νερό για την ποσότητα της ζάχαρης; Πόσο γρήγορα δένει το σιρόπι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτε! Μόλις διάβασα Τζίντζερ χτυπησε και το δικο μου καμπανάκι! Πολύ ωραίο γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Vita, το νερό ήταν εντάξει αλλά το είχα κάνει την Ανοιξη και δεν θυμάμαι τώρα πια, άσε που δεν το μετράω πάντα το γλυκό (λάθος μου αυτό...το ξέρω), το κοιτάω με το μάτι και το σβήνω αναλόγως, αλλά δεν θυμάμαι να είχα πρόβλημα με το νερό του, αν ήταν γκάφα θα τη θυμόμουν σίγουρα! χαχαχαχ!!! Το ξαναλέω, απίστευτη γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περίεργο & ασυνήθιστο, οπότε γι' αυτό ενδιαφέρον!
    Τα παντζάρια επειδή είναι από τη φύση τους γλυκά μπαίνουν και στη ζαχαροπλαστική, γιατί όχι λοιπόν?
    Όσο για το τζίντζερ, είναι αρωματικό και ωφέλιμο & σίγουρα γευστικά και αρωματικά ταιριάζει με το παντζάρι -μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι η δευτερη φορα που το κανω αυτο το μηνα και δεν δενει το σιροπι
    μολις κρυωσει γινετε νερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ανώνυμε! Δεν απαντάμε πια σε ανώνυμα σχόλια για αυτό και θα ήθελα να ξέρω με ποιόν-ποιά μιλάω! :)
      Τα παντζάρια μας φροντίζουμε να είναι καλά στραγγισμένα και η ποσότητα που είχα κάνει ήταν με αυτή τη δοσολογία ακριβώς και όπως το αναφέρω, δεν ακολούθησα πιστά τη συνταγή του umami. Αν όντως ήταν καλά στραγγισμένα, τότε δοκίμασε με 1 ποτήρι λιγότερο νερό ίσως (κλασικό νεροπότηρο πάντα) αν και επιμένω ότι το έφτιαξα με αυτή τη δοσολογία. Θα με βάλεις να το ξαναφτιάξω για να το ελέγξω και θα επανέλθω από βδομάδα όμως!

      Διαγραφή
  8. αρμπαρόριζα και τζίντζερ, δεν είναι το ίδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Είναι άλλα φυτά με άλλο αρωματικό αποτέλεσμα, για πληροφορίες σχετικά και την εικόνα της γκούγκλαρέ τα και τα δύο και θα σου λυθούν οι απορίες. :)

      Διαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!