Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Κιλτιρίτσια ...by Stella Spanou

Σιγά μην έχανα την εκπομπή σήμερα! Είχε πέσει σύρμα εγκαίρως, μας είχε ενημερώσει και έτσι σήμερα δεν άλλαζε κανάλι στην TV ούτε με νάρκη μέσα στο σπίτι, τους το είχα ξεκόψει. Ετσι κι αλλιώς βέβαια την εκπομπή της Ελένης Ψυχούλη, Chef στον αέρα, δεν την χάνω ποτέ! Μου αρέσει, έχει κάτι το διαφορετικό από τις άλλες!

Η δική μας Στέλλα λοιπόν ήταν η σημερινή καλεσμένη και έδειξε ...και τι δεν έδειξε!

Λαχταριστό ξιφία πλακί με άσπρη σάλτσα, σαραγλάκια και κιλτιρίτσια! Ολα μούρλια φαίνονταν, αλλά εμένα μου έκαναν κλικ...και μάλλον όχι μόνο εμένα, τα κιλτιρίτσια! Ποντιακή ξεχασμένη συνταγή, όπερ μεθερμηνεύομενη....γιουβαρλάκια με πληγούρι και κόκκινη σάλτσα!!!

Σιγά μη μου γλίτωνε αυτό! Το εκτέλεσα πάραυτα!!!!


Υλικά

1 κιλό μοσχαρίσιος κιμάς
1 ποτήρι πληγούρι ψιλό
2 κρεμμύδια μεγάλα ψιλ/να
1/2 μάτσο μαιντανός ψιλ/νος
αλάτι και πιπέρι
νερό λίγο για το ζύμωμα του μίγματος

Για τη σάλτσα

1 κουτί κονκασέ ντομάτας
2 κρεμμύδια μεγάλα ψιλ/να
1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο ψιλ/νο
ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι


Εκτέλεση

Ενώνουμε όλα τα υλικά μαζί και πλάθουμε μικρά κεφτεδάκια.

Σωτάρουμε σε κατσαρόλα στο ελαιόλαδο το κρεμμύδι, το σκόρδο και το κονκασέ, αλατοπιπερώνω και συμπληρώνω λίγο νεράκι και αφήνω να βράσει. Οταν πάρει βράση χαμηλώνω τη φωτιά και ρίχνω τα κεφτεδάκια μου να γίνουν μέσα στη σάλτσα για 15 λεπτά.

Γενικά θέλουμε το φαγάκι μας να έχει ζουμάκι γιατί είναι σαν σουπίτσα.

Εγιναν απίστευτα νόστιμα, τα παιδιά ξετρελάθηκαν (ενώ οι μεγάλοι πήγαν πίσω....!!!) και θα επαναληφθούν οπωσδήποτε!

Αλλος ένας έξυπνος τρόπος για να βάλουμε το πληγούρι στη διατροφή μας!

Στέλλα σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!

16 σχόλια:

  1. Κρίμα εγώ δεν βλέπω τηλεόραση κι έτσι δεν είδα τη Στέλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο άμεση αντίδραση-εκτέλεση!!!
    Ξέρεις να κάνεις και καμία ποντιακή πίτα;;;Όταν ήμασταν στη Θεσσαλονίκη μας πήγαν σε ένα μαγαζί με ποντιακή κουζίνα και φάγαμε κάτι πίτες...μούρλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό θα πει ταχύτητα!!!
    Τα έφτιαξες κιόλας???
    Είσαι θηρίο!!!
    Η συνταγή φαίνεται εξαιρετική, μπαίνει στο πρόγραμμα για άμεση εκτέλεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι να μη μου κλείσει το μάτι κάποια συνταγή, και αν στο κλείνει η Στέλλα ένας λόγος παραπάνω...ότι έχω φτιάξει δικό της έχει βγει σούπερ!

    Ελενα φτιάξτα οπωσδήποτε!

    Μαρίνα για πες λεπτομέρειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν δεν είχα πάρει λόγω χειμώνα 5 κιλά θα εκτελούσα τα σαραγλάκια....αλλά επιφυλάσσομαι!!! Δείχνουν γουάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ma ti eisai esu vre xaderfi..???? i souper douper mageirisa..???
    ...pote ta prolavaineis olaa???
    Bravo Efaki m ou...bravo..!!!
    kai fysika ena megalo bravo k stin Stella..!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πληγούρι δεν έχω μαγειρέψει ποτέ γιατί δεν μου αρέσει, αλλά δεν ξέρω μέσα στον κιμά πως θα είναι.
    Ίσως μια δοκιμή με πείσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εσύ εκτέλεσες την συνταγή της Στέλλας και οι αλλοι εκτέλεσαν αυτά που έφτιαξες !!!!! χιχιιχιχχι

    κρίμα που δεν την είδα την εκπομπή θα κοιτάξω μήπως μπορώ να την βρώ στα βιντεακια που βάζουν απο το κανάλι.

    καλήμεεεερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πάρε τα κιλτιρίτσια σου,πάρε τα γλαστράκια σου,πάρε και οδηγίες από τις " Συνταγές Καρδιάς " και να είσαι έτοιμη να παρουσιαστείς με τον κηδεμόνα σου....pppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαβόλ κοματάντ!!!!
    Τρελή είμαι να χάσω τα μπουγατσίνια της Μαρίας?????χαχαχαχ!!! Τσακίζομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ δεν είδα την εκπομπή αλλά ευτυχώς βρήκα το βιντεάκι. Τέλεια και η Στέλλα και οι συνταγές της. Εφάκι ωραία τα πέτυχες! Νομίζω όμως λέγονται κυλιντίρια για κάνε ένα τσεκάρισμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. * αλλού τα αναφέρει κυλιντήρια κι αλλού κιλτιρίτσια..δεν ξέρω, ας τη ρωτήσουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κιλτιρίτσια λέγονται, και βρίσκονται και στο βιβλίο της στη σελίδα 83 το οποίο βιβλίο έχω σκοπό να το εκτελέσω σελίδα-σελίδα γιατί είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tην είδα την καμάρωσα!!
    Υπέροχη συνταγή έκανε!
    Μπράβο Εφάκι το δες το κανες εε?
    Φιλάκιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eva, ναι, την ώρα που το έβλεπα είπα θα το κάνω...!!! Και η πλάκα είναι ότι στο βιβλίο όταν το είδα πέρασα δύο μαζί σελίδες και δεν το κατάλαβα....Υπέροχο!
    Αντε να την δούμε και την Τετάρτη για τα υπόλοιπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!