Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Τάρτα με πράσο και κιμά



Πάλι διαιτητικό φαγάκι είχαμε σήμερα....σε λίγο δεν θα περνάμε από τα κασώματα στις πόρτες....αλλά εκτελούσα παραγγελιά οπότε.......

Υλικά

5 πράσα σε ροδέλες
1 κρεμμύδι ξερό ψιλ/νο
λίγο ελαιόλαδο για το σωτάρισμα
300 γρ. κιμάς μοσχαρίσιος
ελάχιστο αλάτι και πιπέρι

2 αβγά
300 γρ. ρεγκάτο και κασέρι τριμμένα (ή ότι άλλο κίτρινο τυρί έχουμε)
250 ml κρέμα γάλακτος


1 φύλλο κουρού

Εκτέλεση

Σωτάρω το πράσο και το κρεμμύδι στο ελαιόλαδο και όταν γλασσάρουν ρίχνω τον κιμά και τον σωτάρω με τα υπόλοιπα για 5 λεπτά.
Αφήνω να κρυώσει το μίγμα μου και ρίχνω μέσα σε αυτό το τριμμένο τυρί.

Σε πυρέξ βουτυρωμένο ελαφρά στρώνω το φύλλο μου και ρίχνω τη γέμιση.

Από πάνω περιχύνω με τα αβγά που τα έχω χτυπήσει με την κρέμα γάλακτος.

Το αφήνω να τραβήξει την κρέμα γάλακτος λίγο και ψήνω στους 160-170 βαθμούς στον αέρα για 20 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο.


Καλή σας όρεξη!

16 σχόλια:

  1. Παίρνω ενα κομματάκι
    και σου αφήνω μια ευχή για ένα
    όμορφο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΓΩ..ΠΕΡΝΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΑΓΑΚΙ!!
    ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΡΕΜΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άστα Έφη, και εγώ προσπαθώ να κάνω δίαιτα αλλά οι πειρασμοί δεν με αφήνουν!!! Πολύ ωραία η τάρτα σου. Άντε καλά να περάσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Σαββατοκύριακο και σε εσάς!
    Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι αν πάρω 2 με τέτοια υλικά 1= κανένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει, τα υλικά ειναι πλούσια σε νοστιμιά (και σε θερμίδες-αλλά δεν πειράζει) και δεν πρέπει να φτιάξω και ζύμη!!!Τέλεια!!!
    Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλενάδα αφήνω τη φαντασία μου να οργιάσει...
    το πράσο θα κάνει τη τάρτα μια γλύκα...
    σμουαααατςς σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παίρνω βουκίτσα κι εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα τα φαγητά μπορούν να γίνουν διαιτητικά.
    Και το πως; Το λέει η φίλη μας Γαστεροπλήξ, πιο πάνω: βουκίτσα!
    Αυτό είναι το μυστικό!
    Οι μικρές ποσότητες, και η ζώνη κάθε δύο μήνες θα πηγαίνει και μια τρύπα πιο μέσα.

    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα ...τα υλικά της τάρτας σου είναι τα αγαπημένα μου!Το πράσο δίνει γενικώς στις πίτες φοβερό άρωμα και γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νόστιμη η τάρτα σου με το πράσο, αλλά μπορώ να κάνω δικό μου κουρού έτσι;
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παιρνω δυο τρια κομματια ετσι για τη λιγουριτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έμεινε τίποτα και για μένα από αυτή τη λαχταριστή τάρτα;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αργησα και δεν έμεινε τίποτα ε?
    Πολύ ωραία η τάρτα με το πράσο. Είναι από τις αγαπημένες μου γεύσεις.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τις πιο αγαπημένες μας πίτες, απλά τέλεια!!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!