Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

To blog or not to blog....


Η Λιλού έκανε την αρχή και ακολουθώ αφού μου παρέδωσε τη σκυτάλη!

Λοιπόν.....

5 θετικά και 5 αρνητικά στο blogging.....

Τα καλά πρώτα...

1. Μου αρέσει που βρίσκω ποικιλία συνταγών και έτσι παίρνω καθημερινά ιδέες για κάτι     διαφορετικό από τα κοινότυπα και συνηθισμένα....
2. Μου αρέσει που επικοινωνώ με ανθρώπους που δεν τους ξέρω αλλά μου φτιάχνουν τη διάθεση     αν είμαι κουρασμένη διαβάζοντας κάτι αστείο εκτός από συνταγές...Με έχουν δει να γελάω σαν     ηλίθια 5-6 φορές μέχρι τώρα....και απορούν....Που να'ξεραν...
3. Εχω γνωρίσει από κοντά πολύ όμορφα άτομα και αν και δεν έχουμε ειδωθεί πάνω από 2-3 φορές  μου έχουν αφήσει ένα γλυκό και όμορφο συναίσθημα μέσα μου και θα ήθελα πολύ να τους ξαναδώ!
4. Μου αρέσει που μαθαίνω πράγματα με απλό και κατανοητό τρόπο και αν χρειαστώ κάποια     διευκρίνιση την έχω αμέσως!
5. Μου γεμίζει ευχάριστα τον ελεύθερο μου χρόνο!

Πάμε και στα ζόρικα τώρα...

1. Καταρχάς από ότι κατάλαβα πρέπει να βγάλω τη μουσική! Οκ, μη βαράτε....αφαιρείται άμεσα....Οτι  θέλει η παρέα!
2. Θα τσεκάρω τις επαληθεύσεις και τα σχετικά γιατί όντως είναι σπαστικά, απλά δεν το έχω κάνει.
3. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι δεν με διαβάζουν και ας γράφω το πιο απλό...εξάλλου το έχουμε ξαναπεί...δεν ανακάλυψα την πυρίτιδα....Θέλω όταν μπαίνει κάποιος στο μπλογκ να με διαβάζει με προσοχή όπως κι εγώ κάνω σε όλους.
4. Οταν θέλω να μοιραστώ με τον υπόλοιπο κόσμο μία συνταγή δική σας που μου άρεσε πολύ, την έφτιαξα, είχε επιτυχία, θέλω να το κάνω χωρίς να σκέφτομαι ότι κάποιος μπορεί να  παρεξηγηθεί και να το θεωρήσει "κλοπή" γιατί δεν διεκδικώ κάτι δικό σας, εννοείται ότι θα έχω τη  δική μου φωτό και η πρόθεση είναι τελείως αγνή. Δεν το παίζω ειδικός σε τίποτα, μου αρέσει η  μαγειρική απλά και με γεμίζει.  Θα υπάρχει πάντα η σχετική παραπομπή αλλά θα ήθελα και  την άδειά σας για να γράφω τη συνταγή κανονικά (δοσολογία κλπ.).  Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να υπάρχει τζέρτζελο οπότε αν κάποιος έχει αντίρρηση ας μου το δηλώσει τώρα και θα το σεβαστώ απόλυτα. Τουλάχιστον σε όσους κάνω follow...

Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. Χρησιμοποιήστε ότι θέλετε!
5. Μου τη δίνει και τρελαίνομαι όταν κάποιος μπαίνει στα μπλογκκαι αρχίζει να σπέρνει ζιζάνια...ή μιλάει ειρωνικά ή εριστικά στον ιδιοκτήτη του μπλογκ ή στα μέλη του. Δεν μου αρέσει ή δεν με  καλύπτει κάτι...τέλος, το κουβαδάκι μου και σε άλλη παραλία! Δεν χρειάζεται να βγάζω  τα ψυχολογικά μου στους άλλους!

Επειδή το Νο. 4 είναι λίγο ευαίσθητο θέμα και το κατανοώ να τονίσω ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση παρεξήγησης. Απλά θεωρώ ότι είναι λίγο ακαλαίσθητες κάποιες συνταγούλες που έχω γιατί δεν ξέρω κατά πόσο έχω το δικαίωμα της παραπομπής ή και της αναφοράς των υλικών.
Για βοηθείστε με λίγο σε αυτό το τελευταίο να μην έχω κολληματα τουλάχιστον και να ξέρω τι μου γίνεται...έχω φοβηθεί λίγο με αυτά που ακούω....χιχιχιχιι!!!

Λοιπόν...πάμε για πασούλα τώρα!

Παραδίδω τη σκυτάλη στους εξής 5  και εσείς με τη σειρά σας κάντε πάσα σε άλλους 5 :


Καλή συνέχεια!

9 σχόλια:

  1. χαχαχα όχιιιιιιιιιιιιι ζε σελωωωωωωωωωωωωω δεν με ενοχλεί τίποτα εμένα, είμαι καλόοοο παιδί, άριστος μαθητής χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να' σαι καλά Μαράκι μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρώτη φορά θα αφήσω σχόλιο στο blog σου!!

    αυτό με τα copyright των συνταγών ποτέ δεν το κατάλαβα ούτε εγώ... όλοι από κάπου πέρνουμε την κεντρική ιδέα τις περισσότερες φορές..
    ακόμα και όταν αντιγράφεται αυτούσια μία συνταγή ενός σεφ, από ένα περιοδικό, κτλ, είναι κρίμα να μην αναγράφεται η πηγή!!!

    δύσκολο θέμα έθεσες...

    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα πάλι δε με ενοχλεί η μουσική στα blogs, θεωρώ ότι το μπλογκ είναι προσωπικός χώρος και πρέπει να εκφράζει και να αρέσει πρώτα από όλα σε αυτόν που το έφτιαξε. Αν λοιπόν σε κάποιον αρέσει να έχει μουσική καλώς το κάνει. Ίσως να παίζει ρόλο ότι πάντα σερφάρω με χαμηλή την ένταση στα ηχεία, οπότε δε με ενοχλεί.

    Για τις συνταγές το ζήτημα όντως είναι μπερδεμένο. Είναι εντελώς διαφορετικό το να αντιγράφεις απλά μια συνταγή και να την παραθέτεις από το να τη φτιάχνεις, να τη φωτογραφίζεις και να την ποστάρεις. Για τις δικές μου προσωπικά, ξέρεις. Δεν χρειάζεται πρωτόκολλο μεταξύ μας. Φιλιά και καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mπράβο βρε Εφάκι μου.......είπαμε να το δούμε από την εύθυμη πλευρά...αυτό για την μουσική δεν πήγαινε αποκλειστικά σε σένα.....το άλλο με τον Πάριο όμως ήταν αποκλειστικά για σένα! χαχαχαχ
    Να δείξουμε οτι οι bloggers έχουν και χιούμορ και άποψη! Τώρα αυτό με τις συνταγές ούτε κι εγώ το καταλαβαίνω......λες και ανακαλύψαμε την μαγειρική! Τι θα πει δικιά μου συνταγή καλέ????
    Να βάλεις όσες θες από τις "δικές μου" δεν θα σου κάνω μήνυση.....που λεφτά για δικηγόρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eφάκι μ αρέσει το παιχνιδάκι και σύντομα θα κάνω ανάρτηση, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    Δεν ξέρω αν θα βρω 5 να με ενοχλούν, είμαι βολικιά σαν το Αστεράκι κι εγώ χα χα χα!
    Σίγουρα έχω παραπάνω από 5 που μου αρέσουν!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ, ευχαριστώ! Τι μου κάνεις τώρα, πρέπει να σκεφτώ λίγο και δεν είμαι αυτές τις μέρες για τέτοια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Well.....Να ασχοληθώ με τα 5 τελευταία. Εμένα προσωπικά, δεν μου αρέσει ένα μπλογκ να έχει μουσική για 2 λόγους. 1) έχω υπάρξει με πισι παλιό, αρκετά παλιό, που για να ανοίξει σελίδες που είχαν μουσική, βίντεο και οτιδήποτε κινιόταν έπρεπε να του τάξεις. Έκανε ώρες να ανοίξει με αποτέλεσμα να μην μπαίνω σε τέτοια μπλογκ! Όσο πιο φορτωμένο είναι ένα μπλογκ, τόσο πιο δύσκολο είναι να ανοίξει η σελίδα του. 2) εκείνη τη στιγμή που καθομαι να χαλαρώσω και ανοίγω σελίδες στο πισι, συχνά πολλές ταυτόχρονα, φαντάσου τι γίνεται όταν ακούγονται 3-4 τραγούδια μαζί. Κόλαση! Γενικά λοιπόν δεν μου αρέσει. Μπορώ να προτεινω όμως, αν κάποιος θέλει να έχει μουσική, να βάλει μουσική, αλλά να μην παίζει αυτόματα.

    Περί αντιγραφών, τα έχουμε ξαναπει. Θεωρώ ευγενικό πες; Σωστό πες; Όπως θέλει ο καθένας να το πει, θεωρώ σωστό αν μη τι άλλο να ρωτιέται αυτός που αντιγράφεται/. Τωρα, αν πρόκειται για κάποιον που δεν μπορεί να ρωτηθεί, έχουμε κάνει ψιλοαλλαγες, έχουμε φωτογραφήσει τη συνταγή κλπ, το σωστό είναι να γράφεται η πηγή. Όχι μόνο σωστό, απαραίτητο θα έλεγα. Κάποτε κόντεψα να βρω το μπελά μου για κάτι που είχα κοπιάρει από χρόνια και δεν το θυμόμουν...

    Τέλος θα συμφωνήσω περι εριστικών σχολίων, εξυπνάδων κλπ. Αν έχω κάτι να πω, το λέω επώνυμα ή αν θέλω να είμαι ευγενική (που θέλω) και δεν θέλω να προσβάλλω τον γράφοντα, του το λέω προσωπικά. Αυτά τις εξυπνάδες, τις ανωνυμίες κλπ, δεν τις πάω καθόλου. Αν δεν μου αρέσει κάτι, το ράβω και πάω σε άλλη παραλία. Σόρυ για το σεντόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχα! παιχνιδάκι λοιπόν ε;
    οκ... τσίμπησα!!
    μόνο που θα παίξω το γουηκεντ γιατί τώρα με το ζόρι στέκομαι στα πόδια μου :(

    φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!