Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Λαχανοντολμάδες νηστίσιμοι





Στο σπίτι μας ποτέ δεν λέμε όχι σε κάθε λογής ντολμάδες. Οι παρακάτω είναι νηστίσιμοι λαχανοντολμάδες.

Υλικά
1 μεγάλο λάχανο βρασμένο

Για τη γέμιση

1 ποτήρι μανιτάρια ψιλ/να
2 μέτρια κρεμύδια ψιλ/να
μαύρο ρύζι
πιπεριές πολύχρωμες
1 φινόκιο ψιλ/νο
3 φρέσκα κρεμυδάκια ψιλ/να
1/2 κ. γλ. πάπρικα
1/2 κ. γλ. πιπέρι
1 κ. γλ. κάπαρη
1 κ. γλ. μαύρη ζάχαρη
λίγος δύοσμος και άνιθος ψιλ/νος
1/2 μάτσο μαιντανός ψιλ/νος
λίγο μοσχοκάρυδο, κύμινο, μπούκοβο,κρόκος Κοζάνης ,αλάτι
1 ποτήρι λάδι
1 ποτήρι χυμός λεμονιού


Εκτέλεση
Η διαδικασία είναι ίδια όπως στους κλασικούς λαχανοντολμάδες.

Αφαιρούμε το χονδρό μέρος από τα φύλλα, στρώνουμε στον πάτο της κατσαρόλας τα χονδρά κομμάτια και αρχίζουμε να γεμίζουμε τα φύλλα με την παραπάνω γέμιση, να τυλίγουμε και να αραδιάζουμε στην κατσαρόλα.

Περιχύνουμε με το λάδι και το λεμόνι.

Βράζουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να πιεί το ζωμό του.

Καλή μας απόλαυση!

4 σχόλια:

  1. Μας αρέσουν και εμάς οι νηστίσιμοι λαχανοντολμάδες. Τους φτιάχνω και εγώ αλλά με ντομάτα. Μου αρέσουν και με λεμόνι, θα τους δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Efaki ήρθα!!!!!!!!!!!!!
    Εγώ βάζω κουκουνάρι και σταφίδες στους νηστίσιμους αλλά ο γιόκας μου που τρώει σαν ένας λόχος τους θέλει με κιμά για να χορταίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με εντυπωσίασε το μαύρο ρύζι που βάζεις στους ντολμάδες, η συνταγή με προκαλεί να τους δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένοι οι λαχανοντολμάδες...και με πολλές ιδέες. Εγώ βάζω και τριμμένο καρότο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!