Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Κέηκ Αραπίνα


Σήμερα είναι για γλυκό....να πάνε οι πίκρες κάτω για όσους πίστευαν ακόμα ότι είχαν ελπίδα.....δεν νομίζω ότι μπορεί να παίξει κάτι άλλο...

Χιουμοράκι είναι, οκ???  Γενικά ότι και να συμβαίνει μου αρέσει να το βλέπω με χιούμορ, με έχει βοηθήσει να περάσω διάφορες καταστάσεις στη ζωή μου...μπορεί να είμαι τσαντίλας, να φωνάζω (πολύ μάλιστα....), αλλά μετά έχω τον τρόπο μου να αυτοσαρκάζομαι και να σαρκάζω καταστάσεις...Σωτήριο, δοκιμάστε το!

Δια χειρός Βασούλας το γλυκάκι μας πάλι. Ακόμα δεν της έχω δείξει τα κόλπα του μπλόγκερ, γι αυτό το λόγο θα βάζω εγώ τις συνταγούλες της.

Θα το έλεγα "Μυρμηγκάτο" με βάση την τρούφα που έχει, αλλά σαν κέηκ αραπίνα μου το έδωσε.

Υλικά

250 γρ. μαργαρίνη
8 αβγά
1 φλ. γάλα χλιαρό (λιώνουμε την τρούφα μέσα)
1 φαρίνα + 1 κ. σ. baking powder (ανακατεμένα μαζί)
2 φλ. ζάχαρη
1 φλ. τρούφα (2 φακελάκια μέσα στο γάλα + επιπλέον για γαρνίρισμα)

Για το σιρόπι

3 ποτήρια νερό
3 ποτήρια ζάχαρη
2 βανίλιες
Για γαρνίρισμα : τρουφίτσα

 
Εκτέλεση

Χτυπάμε στο μίξερ, τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη, προσθέτουμε ένα-ένα τα αβγά και στο τέλος το γάλα με την τρούφα εναλλάξ με τη φαρίνα.

Ρίχνουμε το μείγμα σε βουτυρωμένο και αλευρωμένο ταψί και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 45 λεπτά.
Οταν κρυώσει, σιροπιάζουμε και πασπαλίζουμε με την επιπλέον τρούφα.



Καλή απόλαυση!

10 σχόλια:

  1. Πωπω Έφη μου... αυτό είναι κεϊκ!!!
    Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάλε μιαν αραπίνα μπας και διασκεδάσουμε λίγο τα όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν αυτόν τον καιρό!
    Καλή βδομάδα Εφάκι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένο γλυκάκι Έφη μου! Η μαμά μου το έφτιαχνε παλιότερα στις γιορτές και το σέρβιρε πάντα με σαντιγί!
    Είναι διαχρονικό και υπέροχο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα ... αραπίνα, αράπης, μαύρο, μαύρο στον Μαυρογιαλούρο...είναι λέξεις που θέλουν πια πολύ προσοχή καλή μου Εφη, να το πεις στην φιλενάδα σου :-))
    Ωραία, αλλά να του βάζει και λίγο ρόφημα κακάου για να γίνει σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μαυρίσατε το γλυκάκι, χαχα!
    Τέλειο! Καλημέρα Εφάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εφη μου τέλειο είναι, μου ξυπνά αναμνήσεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ ένα παρόμοιο μυρμηγκάτο το λέω. Όπως και να το λένε είναι πεντανόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Έφη μου αγαπημένο γλυκάκι και επίκαιρο μπράβο για άλλη μια φορά στη Βάσω φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν με νοιάζει πως το λένε κοριτσάκι μου,ας το λένε και αράπη...
    στο πιατάκι μου δίπλα στο καφεδάκι μου ήθελα να το έχω τώρα...
    φιλί...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!