Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Cheese cake φράουλας


 
 Παραγγελία για cheese cake  δόθηκε σήμερα γιατί είδαν τις φραουλίτσες που πολύ προσεκτικά είχα κρύψει για να κάνω το λικεράκι φράουλας των Συνταγών της Καρδιάς που είναι γρήγορα και ήδη το τίμησα σε μία απερίγραπτη σύναξη......χιχιχι! και ξετρελάθηκα!
Κικίτσα μου για το δικό σου μετράω πλέον μέρες! Στις 8 του Ιούνη το ανοίγουμε! Yes, yes, yes!!!

Τις είδαν λοιπόν τα παιδιά οπότε όλα μαζί ....μαμά, θα μας κάνεις cheese cake????

Λύγισα...αυτό ήταν!

 
Υλικά για τη βάση
1 πακέτο μπισκότα πτι μπερ ή ότι άλλο έχουμε (ιδανικά είναι τα digestive)
125 γρ. βιτάμ λιωμένο
1 χούφτα αμύγδαλο φιλέ
 
 
Εκτέλεση
Κατά τα γνωστά στο μούλτι χτυπώ τα μπισκότα και το αμύγδαλο φιλέ και ενώνω με το λιωμένο βιτάμ μέχρι να έχω μία λασπωμένη ζύμη σαν άμμο και την απλώνω σε αποσπώμενη φόρμα ομοιόμορφα.
 
 
Υλικά για την κρέμα
1 συσκευασία cream cheese 200 γρ.
1 κουτί φυτική σαντιγύ Morfat
1 κρέμα γάλακτος 200 ml
1 φλ. ζάχαρη κρυσταλλική

1 φάκελος ζελέ λεμόνι...ξέρω...ξέρω ότι δεν βρίσκετε εύκολα...βάλτε ανανά
1 ποτήρι βραστό νερό
1/2 ποτήρι κρύο νερό
 
Εκτέλεση για την κρέμα
 
 
Αν μπορούμε να έχουμε τα υλικά μας κρύα-κρύα είναι ακόμα καλύτερα.
Χτυπάμε σε μπωλ το τυρί κρέμα και μετά προσθέτουμε τη ζάχαρη και το Morfat. Ρίχνουμε και την κρέμα γάλακτος και χτυπάμε μέχρι να έχουμε μία ωραία κρέμα...προσοχή μην κόψει η κρέμα γάλακτος!
Διαλύουμε στο μεταξύ το ζελέ με το βραστό νερό και αφού γίνει αυτό,  ρίχνω και το κρύο και το αφήνω λίγο να κρυώσει.  Προτιμώ το λεμόνι-το βρίσκω στα μεγάλα Σ/Μ πάντα, αν δεν βρείτε βάλτε ανανά, γίνεται όμως και με άλλο χρώμα, απλά θέλω λευκή την κρέμα του γλυκού εγώ...
Ενώνω στο μείγμα της κρέμας το ζελέ λεμονιού και ανακατεύω απαλά.

Αδειάζω στην φόρμα την κρέμα, σκεπάζω με μεμβράνη καλά και τοποθετώ στο ψυγείο για μερικές ώρες.
 

Υλικά για το στόλισμα

 
1 κεσεδάκι φράουλες κομμένες στα τέσσερα
100 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
1 κ. σ. corn flour
 

Βάζουμε τις φράουλες σε ένα μπωλάκι με τη ζάχαρη και τις αφήνουμε να βγάλουν τα υγρά τους. Μετά από ώρα το σιροπάκι αυτό το βάζουμε με μια κουταλιά corn flour να συμπυκνωθεί λίγο και στο τέλος κλείνοντας το μάτι ρίχνουμε τις φραουλίτσες μας.  Οταν κρυώσουν καλά, περιχύνουμε το γλυκό μας.
 

 
 
Καλή σας απόλαυση!
 


Την προηγούμενη εβδομάδα η καλή μας Βασιλική μου χάρισε ένα πανέμορφο βραβείο και την ευχαριστώ πολύ για αυτό! Με τη σειρά μου το χαρίζω σε όλους γιατί δεν ξέρω πως να σας ξεχωρίσω πια, είναι τόσα τα αγαπημένα μπλογκς!
 
 
 
 
Οσο για τα επτά πράγματα για εμένα....πάμε! 
  1. Νομίζω ότι έχω αρκετό χιούμορ.
  2. Μόλις ανοίγω το ματάκι μου πρέπει να πιω καφέ πρώτα και μετά να μου μιλήσουν...αλλιώς δεν έχω καμμία ευθύνη για τίποτα.
  3. Με ενοχλεί να μου πειράζουν και να μου μετακινούν τα αντικείμενα του γραφείου μου και ειδικότερα τα της κουζίνας....
  4. Λατρεύω τα ταξίδια παντός είδους.
  5. Οταν δω κάποιο καινούριο τρόφιμο,  πρέπει να το πάρω και να το μαγειρέψω οπωσδήποτε.
  6. Δεν μου ξεφεύγει εκπομπή και περιοδικό μαγειρικής...χιχιχιιχ!!!
  7. Είμαι Τοξότης...που σημαίνει....η διάθεσή μου είναι σαν τον άνεμο...μπορεί να μου έχεις δώσει στα νεύρα...να σου τραβήξω ένα περιποιημένο...ξέρετε τι....και μετά από λίγο να σου κάνω πλακίτσα....Αυτό ήταν..όλα μέλι-γάλα! Ποιός τσαντίστηκε??χαχχαχα!!
Αυτά! Σας φιλώ, με αγάπη Τσίκης (αυτό κάπου το έχω ακούσει...και πολύ μου αρέσει!)

Καλό μήνα σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16 σχόλια:

  1. Βρε ατιμούτσικο, τις έφτιαξες cheese cake τις φράουλες ??? και ότι έλεγα να με δανίσεις λίγο απο το λικεράκι μας γιατί το δικό μου τελείωσε και δεν πρόλαβα να φτιάξω άλλο !!!! χιχιχιχιχιχιχιχχι
    προς το παρόν παίρνω ένα μεεεεεεεγάλο κομμάτι κεικ και το κρύβω για τον απογευματινό μου καφέ.!!


    καλό μήνα Εφούλες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kόρες εγώ έχω μπόλικο, οπότε don't worry, be happy, ελάτε να το πιούμε!
    Εφη καθώς θα ρχεσαι (να τα πιούμε) φέρε και το cheese cake μαζί!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πάρτυ απ΄ότι βλέπω άρχισε. Προσέχτε, όλα με μέτρο. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχχχ...ποτέ θα κεραστώ ξαδερφούλαμ..???? με ξεσήκωσες..

    ...τίποτα δεν ξεφεύγει από την
    συμμορία Κορλεόνε...χαχαχα!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο ίδιο μήκος κύματος είμαστε. Π γιος με παρακάλαγε για τσιζ κέικ και έκανα σήμερα 6 μπωλάκια, ίσα για να τα ευχαριστηθεί αυτός! Πολύ μου άρεσε αυτό με τη φράουλα από πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μmmm...!!! ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποιος/-α μπορεί να φάει ένα μόνο κομμάτι, να σηκώσει το χέρι του/της.

    Καλό μήνα και Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα λύγισα εγώ με το γλυκάκι:) Τέλειο!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκό λαχταριστό είναι αυτό...Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΛΕΕΕΕΕ!!!
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ...
    ΕΦΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ..ΘΕΙΚΟ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το αγαπημένο μου, αρκεί να το φτιάχνει το ιδιαίτερο άτομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με πεθαίνεις...... Πόσο μου αρέσει αυτό το γλυκάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. περιμένετε καλέ κι εμένα...που ζαλωθήκατε το κέικ και πάτε να γίνετε ντίρλα....
    ( όταν λες " απερίγραπτη " σύναξη
    τί ακριβώς εννοείς...???ppp )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι ακόμα να το φτιάξω...ευελπιστώ αύριο!

    Ελενα, I' m coming!!!

    Para-kelsoscooks, είναι να μη σου βγει το όνομα τελικά! χαχχαχα!!

    Εφού μου, όπως τα λες! Φιλιά!

    Κική μου, έτσι κι εμένα...για cheese cake κάνουν... δεν ξέρεις πως!

    Georgiaxara, σε ευχαριστώ πολύ!

    Δύσπιστε, από εμάς χεράκι..νιέντε!Καλό καλοκαίρι και σε σένα!

    Mia maria, εγώ να δεις πως λύγισα..και το ψυγείο βογκηξε στο άνοιξε-κλείσε! χαχαα!!!

    Pansofix, λαχταριστό δεν λες τίποτα!

    Φοίβη,κόπιασε και για λικεράκι και για γλυκάκι!!!

    Λούρδη, σε νιώθω με τον βλάκα τον μπλόγκερ...μας έχει σπάσει τα νεύρα!!! Ελπίζω και εγώ!! Καλό καλοκαίρι!

    PiciFriki, δεν νομίζω ότι αντιστέκεται κανείς σε τέτοιο γλυκό ποτέ...εγώ πάντως αποκλείεται!

    Μανουσίνα μου, δεν θέλω να σε πεθάνω καλό μου, να σε γλυκάνω θέλω! χαχαχ!!! Φιλιά στο μπεμπέ!!

    Βιβ μου, καλύτερα να μην επεκταθούμε στο τι εννοώ, γιατί ο μπλόγκερ δεν θα ξανανοίξει ποτεεεεέ όμως!!!! Ντίρλα εμείς ποτέ, είμαστε κυρίες!!!! χαχαχα!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!